Τρίτη 13 Μαΐου 2014

ΚΚΕ: ζήσε το μύθο του στην Ικαρία


στην Ικαρία δεν ντρέπεσαι να λές ότι είσαι ΚΚΕ. και πολλοί, εκτός βέβαια από τους δηλωμένους κομματικούς, το κάνουν καθημερινά πράξη. όπως για παράδειγμα η Αγλαϊα Κυρίτση και η Βαγγελιώ Μαρώλια, υποψήφιες με τον ΣΥΡΙΖΑ για την περιφέρεια Β. Αιγαίου η πρώτη και την αντιπεριφέρεια Σάμου - Ικαρίας η δεύτερη. γι' αυτή τους την τόλμη άλλωστε απέσπασαν δημοσίως τους φλογερούς επαίνους της Τομεακής Επιτροπής Σάμου του ΚΚΕ.

Διαβάστε εδώ τη σχετική ανακοίνωση του κόμματος της πρωτοπορείας, που αποδεικνύει για μια ακόμη φορά πως η σκέψη του είναι αιώνες φωτός μπροστά από εμάς τους καθυστερημένους και οπισθοδρομικούς τώ πνεύματι.

διαβάζοντας ο χαζός την ανακοίνωση μου φάνηκε αρχικά σαν ανέκδοτο. μετά, διαβάζοντας και ξαναδιαβάζοντάς την, την ερμήνευα σαν πόθο ευσεβή κάποιων ρομαντικών καθοδηγητών του κόμματος να θεωρείται τίτλος τιμής το να καυχάσαι στην Κουτσουμπιανή εποχή ότι ανήκεις ή ότι ψηφίζεις ΚΚΕ. τελικά κατάλαβα ότι οι φωστήρες δεν είναι και τόσο ανεγκέφαλοι όσο τους νομίζαμε μερικοί-μερικοί. 

τα άτομα είναι κοινώς φευγάτα. δοκίμασαν και πέτυχαν μέσα από μια ανακοίνωση-τουφεκιά έναν λαγό, μια δεκαοχτούρα και ένα χρυσόψαρο. Και ο μύθος ζωντανός, και ο πόθος να ενταχθείς στις γραμμές του πιο πρωτοπόρου κόμματος παγκοσμίως άσβεστος και να καταγγέλνεις τον εχθρό ότι καπηλεύεται το τιμημένο όνομα, του οποίου κατέχεις την πλήρη κυριότητα.

ο εχθρός εν προκειμένω η Αγλαϊα και η Βαγγελιώ, επίλεκτα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. για την πρώτη πλήρες κομματικό ιστορικό δεν διαθέτω. για τη δεύτερη όμως δεν έχω παρά να συμπορευθώ μετά του κόμματος και να την καταγγείλω με τη σειρά μου για κρυφοκουτσουμπιανισμό. αχ μωρέ Βαγγελιώ που ακόμη μέχρι χθές (τον Σεπτέμβρη στον Να της Ικαρίας) έβριζε δημοσίως τους προδότες όπως τους αποκαλούσες για τη στάση τους και τις πρακτικές τους για ζητήματα του νησιού (Νοσοκομείο, πλειστηριασμοί, κ.λπ.). τώρα μου δηλώνεις ΚΚΕ...!

βέβαια η ανακοίνωση της κομματικής οργάνωσης σε πολλούς προσφέρει γέλιο άφθονο, εμένα όμως δεν με πτοεί η φαιδρότητά της. και ευγνωμονώ τους Κα-γκεμπελίστικους μηχανισμούς του κόμματος που φρόντισαν να φτάσει ως εμένα, τον μέχρι πρότινος ελεεινό ρεφορμιστή, τον αδίσταχτο πράχτορα του ιμπεριαλισμού. τους ευγνωμονώ γιατί μου δώσανε την ευκαιρία να πάψω να κρύβομαι, να εκδηλώνω δημόσια τα αισθήματα πίστης και αφοσίωσης στην επαναστατική γραμμή του κόμματος του σύντροφου Δημήτρη.

Έτσι θα πάψω να διαβάζω κρυφά τον Ριζοσπάστη, θα γίνω συνδρομητής στην ΚΟΜΕΠ, θα κατεβαίνω στις διαδηλώσεις με το ΠΑΜΕ και θα κρατώ τη σημαία του κόμματος με το βαρύ στυλιάρι. Έτσι θα τιμήσω και τους αγώνες του σύντροφου Κουτσούμπα που τόσο υποτιμούσα και χελέυαζα όταν είμασταν συμφοιτητές στη βοϊδοσχολή.

σύντροφε Δημήτρη, Sorry ! αφού μετανόησε η Βαγγελιώ που από τα γενοφάσκια της σας χέζει πατόκορφα και φωναχτά, εμένα δεν μου πέφτει λόγος, μετανοώ κι' εγώ. εκείνη την εποχή ήμουν ανίκανος να καταλάβω τί θα πεί να κουβαλάς τους καφέδες και τα νερά από το υπόγειο. τους καφέδες της Νάντιας Βαλ., του Θοδωρή Βλ., του Γιώργου Λου. που ήταν εκείνη την εποχή οι υπεύθυνοι ινστρούκτορες του κόμματος στη σχολή μας και που έδιναν τις μάχες ενάντια στον οπορτουνισμό και τους πράκτορες του ιμπεριαλισμού. το ό,τι όλοι αυτοί που τους κουβαλούσες τους καφέδες στη συνέχεια αλλαξοπίστησαν τιμή μεγάλη σού περιποιεί και δόξα.

ζητώ λοιπόν πολιτικό άσυλο στην Ικαρία. για να μη ντρέπομαι που είμαι κρυπτοκουκουέ, για να μη φοβάμαι τους κήρυκες του μηδενισμού και της αναρχίας. για να ενώσω τους κρυφούς μου πόθους με αυτούς της Αγλαϊας και της Βαγγελιώς. και με την ευκαιρία να τις ευχαριστήσω που μου άνοιξαν τα μάτια.

στην Ικαρία σύντροφοι, στην Ικαρία !
και στις ευρωεκλογές ψηφίζουμε δαγκωτό ΚΚΙ (Κομμουνιστικό Κόμμα Ικαρίας).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.